Onnellista Uutta Vuotta 2019!

Julkaistu 27.12.2018 klo 19:30

31.12.2018-1.1.2019 välisenä aikana ei tilausten laskutuksia. Kyseisenä aikana tulleet tilaukset laskutetaan 2.1.2019.

Toivotamme kaikille onnellista Uutta Vuotta 2019!

Toivoo Charcoal Finland Oy

Uusi verkkokauppa, uudet käyttäjätunnukset

Julkaistu 14.6.2018 klo 13:30

Hyvät asiakkaat!

Olemme saaneet paljon yhteydenottoja liittyen verkkokaupan käyttäjätunnuksista sekä laskutuksesta.

Rekisteröityminen

Avasimme uuden EcoKoivu verkkokaupan 22.5.2018 ja samalla viikolla tuli voimaan EU:n tietosuojalaki. Näistä syistä johtuen emme siirtäneet asiakastietoja vanhasta verkkokauppapohjasta uuteen verkkokauppaan. Samalla myös vanhat käyttäjätunnukset lakkasivat toimimasta.

Jotta tilauksen teko onnistuu, täytyy asiakkaan rekisteröityä EcoKoivu verkkokauppaan ja täyttää nimi- ja osoitetiedot sekä puhelinnumeron. Huomioithan myös tilausta tehdessäsi, että sinun täytyy hyväksyä toimitusehdot, jotta pääset vahvistamaan tilauksesi.

Laskutus

Uusi EcoKoivu verkkokauppa lähettää automaattisesti asiakkaan sähköpostiin vahvistusviestin tilauksesta. Liitteenä olevassa liitetiedostossa lukee "Lasku", todellisuudessa se on tilausvahvistus. Uusi EcoKoivu verkkokauppa tekee tilaukselle automaattisesti myös "viitteen", joka on kirjaimia. Pyydämme huomioimaan, että tämä "viite" on tilauksen viite ja se ei ole sama asia kuin viitenumero, jota tarvitaan laskun maksamiseen.

Käsittelemme ja lähetämme laskun jatkossakin erillisenä sähköpostiviestinä (tai E-Laskuna yrityksille, jos niin on sovittu) 24 h:n kuluessa tilauksen saapumisesta. Suurimmassa osassa tilaukset on käsitelty ja lasku lähetetty asiakkaan sähköpostiin (tai E-Laskuna) noin 30 minuutissa - 12 tunnissa.

 

Pahoittelemme sekaannuksia, joita uusi EcoKoivu verkkokaupan automaattiset viestit ovat aiheuttaneet. Pyrimme ratkaisemaan, miten saisimme niitä muokattua selvemmiksi, mutta se ei tapahtu hetkessä.

 

Uusi EcoKoivu verkkokauppa avattu

Julkaistu 22.5.2018 klo 16:45

Hyvät asiakkaat!

Uusi EcoKoivu verkkokauppa on tänään avattu. Uudistumisen yhteydessä ulkoasu on vaihtunut sekä tilaus- ja toimitusehtoja on tarkennettu. EcoKoivu verkkokauppa vaihtoi verkkokauppapohjan PrestaShopille ja 25.5.2018 voimaan astuvan EU:n tietosuojalain myötä, emme siirtäneet edelliseen verkkokauppapohjaan luotuja käyttäjätunnuksia uuteen EcoKoivu verkkokauppaan. Eli entiset käyttäjätunnukset eivät toimi. Saat uudet tunnukset EcoKoivu verkkokauppaan rekisteröitymällä.

Toivotamme tervetulleiksi sekä entiset että uudet asiakkaat EcoKoivu verkkokauppaan.

 

Laskutusviestien saapuminen asiakkaalle

Julkaistu 12.5.2016 klo 18:45

Hyvät asiakkaat!

Olemme saaneet viime aikoina paljon yhteydenottoja, että laskutusviestit eivät ole saapuneet asiakkaan sähköpostiin.

Kun saat tilausvahvistuksen sähköpostiisi, olemme vastaanottaneet tilauksesi. Tästä hetkestä laskettuna lähetämme laskutusviestin 24 h sisällä tilauksessa ilmoitettuun sähköpostiin. Suurin osa tilauksista on laskutettu 0,5 h – 12 h sisällä tilauksen saapumisesta.

Pyydämme asiakkaita tarkistamaan sähköpostinsa kaikki kansiot, sillä sähköpostiohjelma saattaa toimittaa laskutusviestin eri paikkaan, kuin postilaatikkoon. Esimerkiksi gmail.com – sähköposteissa on postilaatikossa kolme eri välilehteä: ”Ensisijainen”, ”Sosiaaliset verkostot” sekä ”Tarjoukset”. Mahdollisesti meiltä tulevat viestit voivat mennä myös ”Tarjoukset” – välilehdelle.

Todennäköisintä kuitenkin on, että lähettämämme viestit menevät suoraan asiakkaan sähköpostin roskaposti – kansioon (SPAM-kansio) tai jopa suoraan roskakoriin.

Mikäli laskutusviestiä ei löydy mistään kansiosta, pyydämme olemaan meihin yhteydessä suoraan sähköpostitse tilaukset@nuvisal.com